بررسی تلویزیون و مانیتور

بهترین تلویزیون‌های اقساطی برای جهیزیه

خرید تلویزیون برای جهیزیه از ضروریات است، چرا که با وجود تلویزیون، زوج‌های جوان می‌توانند از تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های مورد علاقه‌شان لذت ببرند. علاوه بر این، تلویزیون‌های هوشمند امروزی با قابلیت‌ اتصال به اینترنت و دسترسی به منابع سرگرمی و بازی، شرایط را راحت‌تر می‌کنند. در مجموع، تلویزیون نه‌تنها به عنوان یک ابزار سرگرمی بلکه به عنوان یک وسیله کاربردی برای خانه‌ ضروری است. در ادامه لیستی از تلویزیون‌هایی با قیمت مناسب را برایتان آوردیم. شما می‌توانید با اعتبار خرید اقساطی آن‌ها را از فروشگاه‌هایی با شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی خریداری کنید.

تلویزیون برای جهیزیه تا ۱۵میلیون تومان

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا ۵۰ اینچ مدل SSD-۵۰SK۶۰۰UD

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-۵۰SK۶۰۰UD سایز ۵۰ اینچ با کیفیت تصویر Ultra HD و وضوح بالا، امکانات متعددی را ارائه می‌دهد. سیستم صوتی دوکاناله با دو بلندگوی ۱۵ واتی، مجموعا ۳۰ وات صدا تولید می‌کند.

این تلویزیون دارای درگاه HDMI با قابلیت انتقال تصاویر ۴K و ویژگی ماشین زمان (Time Shift) است. فرمت‌های تصویری متنوعی را پشتیبانی می‌کند و با سیستم‌عامل اندروید ۹ و گیرنده دیجیتال داخلی، شبکه‌های دیجیتال را پخش می‌کند. همچنین، ریموت‌کنترل هوشمندی نیز به همراه دارد.

چرا بخریم؟

چرا نخریم؟

مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای است.

دوربین ندارد.

پنل +A با روشنایی و وضوح بالا دارد.

حسگر نور محیطی ندارد.

مرورگر اینترنت دارد.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-۵۰RU۷۶۴S سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون LED هوشمند جی پلاس مدل GTV-۵۰RU۷۶۴S سایز ۵۰ اینچ، دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت است. این تلویزیون با سیستم‌عامل اندروید و قابلیت اتصال به اینترنت، امکان تماشای برنامه‌های تلویزیونی از طریق اینترنت را فراهم می‌کند. همچنین، مجهز به دو درگاه USB و سه درگاه HDMI برای پخش داده‌ها از دستگاه‌های مختلف است. این تلویزیون امکانات پیشرفته‌ای را به مصرف‌کننده ارائه می‌دهد.

چرا بخریم؟

چرا نخریم؟

بلوتوث دارد.

پخش سه‌بعدی ندارد.

دارای پردازشگر ۴ هسته‌ای

دوربین ندارد.

دارای سیستم عامل Android ۱۱

 

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA۳۲T۴۶۰۰TH سایز ۳۲ اینچ

تلویزیون LED سامسونگ مدل UA۳۲T۴۶۰۰TH با سایز ۳۲ اینچ، به عنوان یکی از دستگاه‌های پرطرفدار در بازار شناخته می‌شود. این تلویزیون دارای ابعاد مناسب برای مکان‌های کوچک مانند مغازه‌ها و اتاق‌ها است. کیفیت ساخت قابل قبول و ارزش خرید مقرون‌به‌صرفه از ویژگی‌های مهم این تلویزیون است که آن را برای افرادی که به دنبال خرید یک دستگاه با قیمت مناسب هستند، مناسب می‌کند.

چرا بخریم؟

چرا نخریم؟

دارای درگاه HDMI

امکان ارتقای رزولوشن تصویر را ندارد.

مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی

امکان تشخیص دستورات حرکتی را ندارد.

تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-U۵۰E۶۱۶N سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون هوشمند LED نکسار مدل NTV-U۵۰E۶۱۶N با کیفیت بالای تصویر Ultra HD ۴K و صدای قدرتمند، جذابیت زیادی برای مصرف‌کنندگان دارد. طراحی مدرن و بدون حاشیه‌، هماهنگ با دکوراسیون خانه‌های امروزی است.

این تلویزیون با سیستم عامل اندروید امکان دسترسی به هزاران اپلیکیشن را فراهم می‌کند و از ویژگی‌های هوشمندی مانند اتصال وای‌فای، پورت‌های HDMI و USB و کنترل صوتی پشتیبانی می‌کند. با توجه به ویژگی‌های برجسته و قیمت مناسب، این تلویزیون گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است که می‌خواهند یک تلویزیون قیمت مناسب برای جهیزیه بخرند.

چرا بخریم؟

چرا نخریم؟

۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

قابلیت اتصال به دیوار ندارد.

دارای درگاه HDMI

 

تلویزیون برای جهیزیه تا ۲۵میلیون تومان

تلویزیون هوشمند سونی سایز ۶۵ اینچ مدل Sony ۶۵X۷۵K

تلویزیون ۶۵ اینچ سونی مدل X۷۵K، محصول هوشمند سال ۲۰۲۲، دارای کیفیت تصویر ۴K و صفحه نمایش LED با پنل IPS است که کنتراست بالا، تولید رنگ‌های با کیفیت، زاویه دید گسترده و مقاومت در برابر ضربه را ارائه می‌دهد. این تلویزیون با قابلیت HDR، سایه‌ها و قسمت‌های روشن تصویر را با کیفیت بالا نشان می‌دهد. سیستم عامل اندروید و ریموت کنترل با میکروفون داخلی برای دستورات صوتی، امکانات هوشمندی را فراهم می‌کنند. همچنین، تلویزیون دارای ۳ درگاه HDMI ۲.۰، دو درگاه USB، پورت LAN و ورودی آنتن است.

چرا بخریم؟

چرا نخریم؟

دارای حالت بازی (Game Mode) است.

مرورگر وب ندارد.

قابلیت اتصال به موبایل را دارد.

قابلیت ضبط برنامه (PVR) ندارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۶۵NU۸۹۰۰ سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون سامسونگ مدل ۶۵NU۸۹۰۰ با صفحه‌نمایش تخت ۶۵ اینچی و سیستم‌عامل اسمارت‌هاب، طراحی زیبا و کیفیت تصویر ۴K را ارائه می‌دهد. این تلویزیون با پشتیبانی از HDR و زوایای دید گسترده، شما را باکیفیت و جزئیات دقیق مجذوب خود می‌کند. همچنین، این مدل دارای ۳ درگاه USB و ۴ درگاه HDMI است که امکان اتصال فلش‌مموری، هارد اکسترنال و دستگاه‌های صوتی و تصویری دیگر را دارد.

چرا بخریم؟

چرا نخریم؟

دارای ۳ درگاه USB

خروجی هدفون ندارد.

تولید صدای قدرتمند

دوربین ندارد.

مرورگر اینترنت دارد.

 

تلویزیون ال جی مدل ۵۵UK۷۷۰۰۰GI

تلویزیون ال جی مدل ۵۵UK۷۷۰۰۰GI یک تلویزیون هوشمند با صفحه‌نمایش ۵۵ اینچی است که کیفیت تصویر ۴K و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. این مدل با بهره‌گیری از تکنولوژی HDR، تصاویر با کنتراست بالا و رنگ‌های زنده را به نمایش می‌گذارد. همچنین، سیستم‌عامل WebOS آن امکان دسترسی به اینترنت و برنامه‌های متنوع را فراهم می‌کند. این تلویزیون دارای طراحی زیبا و مدرن بوده و از درگاه‌های HDMI و USB برای اتصال به دستگاه‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. سیستم صوتی قدرتمند این تلویزیون تجربه تماشای فیلم‌ها و برنامه‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

چرا بخریم؟

چرا نخریم؟

سیستم‌عامل WebOS دارد.

پخش صوتی متوسط.

کیفیت تصویر بالا دارد.

قفل کودک ندارد.

 

عدم پشتیبانی از تصاویر ۳D

تلویزیون هوشمند دوو مدل DSL-۶۵SU۱۸۰۰ سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون LED هوشمند دوو مدل DSL-۶۵SU۱۸۰۰ با صفحه‌نمایش ۶۵ اینچی و کیفیت تصویر Ultra HD ۴K، تجربه‌ای منحصربه‌فرد از فیلم، موسیقی و گیمینگ را ارائه می‌دهد. این تلویزیون با سیستم‌عامل اندروید و رابط هوشمند، امکان اتصال به اینترنت و گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌کند. تکنولوژی با تفکیک رنگ‌ها HDR جزئیات دقیق تصاویر روشن و تاریک را نمایش می‌دهد. با سیستم صوتی دوکاناله و توان خروجی ۳۰ وات و پشتیبانی از استانداردهای دالبی (Dolby Digital)، لذت تماشای تلویزیون برای شما دوچندان می‌شود. این تلویزیون ایده‌آل برای خانه‌، فروشگاه‌ و دفتر کار بزرگ مناسب است.

چرا بخریم؟

چرا نخریم؟

قابلیت اتصال به اینترنت دارد.

از قابلیت پخش سه‌بعدی (۳D) برخوردار نیست.

دارای ریموت هوشمند

 

دارای قابلیت اتصال به دیوار

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل ۶۵SJ۸۵۰۰۰GI سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون LED هوشمند ال‌جی مدل ۶۵SJ۸۵۰۰۰GI سایز ۶۵ اینچ، از تکنولوژی Nano Cell برای بهبود کیفیت رنگ و تصویر بهره می‌برد. این مدل با کیفیت تصویر ۴K و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل، تصاویری واضح و بسیار باکیفیت ارائه می‌دهد و کیفیت تصویر با تغییر زاویه کاهش نمی‌یابد.

سیستم صوتی ۲کاناله با دو اسپیکر و دو ساب‌ووفر، مجموعا ۴۰ وات صدا تولید می‌کند. این تلویزیون هوشمند سال ۲۰۱۷ ال‌جی با صفحه‌نمایش تخت، گزینه‌ای عالی برای تماشای فیلم و سریال با جزئیات بالا است.

چرا بخریم؟

چرا نخریم؟

وای فای دارد.

از قابلیت پخش سه‌بعدی (۳D) برخوردار نیست.

بلوتوث دارد.

 

تلویزیون‌های اقساطی

 

جمع‌بندی

تلویزیون‌های هوشمند امروزی با قابلیت‌های متنوع و اتصال به اینترنت، دسترسی به محتوای گسترده‌ای را فراهم می‌کنند و تجربه تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های مختلف را بهبود می‌بخشند. از آنجایی که بسیاری از فروشگاه‌ها، تلویزیون اقساط می‌فروشند ما مدل‌های متنوعی مانند تلویزیون‌های اسنوا، جی پلاس، سام الکترونیک، نکسار، سونی، سامسونگ، دوو و ال‌جی که ویژگی‌های منحصربه‌فرد و قیمت‌های متفاوت دارند و گزینه‌های مناسبی برای خرید جهیزیه هستند را معرفی کردیم. این تلویزیون‌ها با کیفیت تصویر بالا، صدای قدرتمند و امکانات هوشمند، تجربه‌ای عالی از تماشای تلویزیون را ارائه می‌دهند.

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو، تکنولوژی، نویسندگی، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی و تک تیپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا