اخبارکنسول و بازی

با استفاده از سرویس Stadia گوگل بازی ها را استریم کنید

پس از ماه ها انتظار، گوگل پلت فرم جدید cloud gaming خود را به نام Google Stadia نام گذاری کرده است. Stadia به شما اجازه اجرای بازی ها در هر جایی و در هر دستگاه با هر مشخصاتی به صورت انلاین را می دهد. با تک تیپ برای بررسی سرویس گوگل همراه باشید.

Google Stadia چیست و چگونه کار می کند ؟

گوگل استادیا Stadia

گوگل استادیا یک پلت فرم بازی مبتنی بر ابر است. به این معنی است که به جای نیاز به ارتقا یا خرید سخت‌افزار جدید ، قادر خواهید بود بازی ها را در دستگاه های دیگری بازی کنید. این شامل رایانه یا لپ تاپ ، Chromebook ، تبلت، گوشی هوشمند و حتی تلویزیون هوشمند می شود.

گوگل قصد دارد که بازی های با کیفیت بالا را در Stadia در دسترس قرار دهد. گوگل این سرویس را با استفاده از بازی Assassin’s Creed Odyssey تست کرد و نتیجه خوبی داشته است ، همچنان بازی Doom Eternal برای راه‌اندازی آماده شده است. سرویس گوگل قادر به پخش بازی ها در کیفیت  ۴K HDR با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه خواهد بود. برای این امکان ، شرکت AMD یک GPU سفارشی را با قدرت بیشتری نسبت به PS4 Pro و Xbox One X برای گوگل ساخته است.


پیشنهادی :

معرفی برترین استریم های ایرانی


یوتیوب بخش اصلی Stadia را اجرا خواهد کرد ، می توانید با استفاده از قابلیت یوتیوب هنگام تماشا کردن بازی های در حال استریم با تماشاگران آنلاین بازی کنید ، فقط با کلیک بر روی دکمه “Play Now” بازی را به صورت انلاین اجرا کنید. کنترل کننده Stadia همچنین دارای دکمه اشتراک گذاری است که به شما اجازه می دهد فیلم ها را در YouTube به اشتراک بگذارید.

گوگل در سال ۲۰۱۹ استادیا را راه‌اندازی خواهد کرد و وعده داده است جزئیات بیشتری در تابستان امسال ارائه شود. استادیا برای اولین بار در ایالات متحده ، کانادا ، انگلستان و بسیاری از کشور های اروپا راه‌اندازی می شود ، اما در مورد قیمت گذاری هیچ حرفی صحبت نشده است.

همچنین بخوانید  اکانت قانونی ps5 چیست؟ آموزش کامل ظرفیت های پلسیشن 5

امین نوری

امیدوارم از مطالب سایت استفاده کنید و لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا