آموزشاخبار

اکسپریا XZ4 با دوربین ۵۲ مگاپیکسلی

به تازگی یک نشریه ژاپنی اطلاعات کلیدی در خصوص مشخصات سونی اکسپریا XZ4 منتشر کرده است. یک تصویر جدید از سونی Xperia XZ4 با دوربین سه‌گانه ای که سنسور ۵۲ مگاپیکسلی اصلی + سنسور تله فوتو ۱۶ مگاپیکسلی + سنسور ۰.۳ مگاپیکسل سنسور فوق‌العاده را نشان می دهد ، اشاره می کند.

اکسپریا XZ4 با دوربین 52 مگاپیکسلی

همانطور که در تصویر بالا دیده می شود، دوربین سه بعدی دوربین دارای یک لنز تله فوتو ۱۶ مگاپیکسلی در بالا با دیافراگم f / 2.6 است و لنز دیگ در پایین با دیافراگم F /1.4 و حسگر ToF (فوکوس اتوماتیک و اسکن ۳D) به عنوان سنسور سوم است. و لنز دوم و اصلی در فاصله بین این دو لنز در وسط ، با لنز ۵۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.6 قرار دارد.

مشخصات اکسپریا XZ4

Xperia XZ4 به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی QHD+ با نسبت تصویر ۹:۲۱ ، یک اسکنر اثر انگشت جانبی و طبق معمول دکمه اختصاصی دوربین ، همراه با پشتیبانی از USB-C و پشتیبانی از گواهی نامه IP68 ضد گرد و غبار و مقاومت در برابر نفوذ آب همراه است.  سونی Xperia XZ4 از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ که جدیدترین پردازنده تلفن همراه Qualcomm در سال ۲۰۱۹ است ،  ۶ گیگابایت حافظه رم و با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و از یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده می کند ، اکسپریا XZ4 با سیستم عامل اندروید ۹ وارد بازار خواهد شد.

در حال حاضر ، رکورد بالاترین سنسور دوربین با ۴۸ مگاپیکسل در گوشی های هوشمند  Huawei Nova 4 ، Honor View 20 ساخته شده است ، و به زودی  Redmi Note 7 هم با این مشخصات دوربین معرفی خواهد شد. جالب توجه است که Nova 4 و View20 هر دو گوشی از حسگر دوربین IMX586 که توسط سونی ساخته شده است ، استفاده می کنند در حالی که Redmi Note 7 از سنسور توسعه یافته توسط سامسونگ استفاده می کند.

همچنین بخوانید  هدفون های حذف نویز یا نویز کنسلینگ چگونه کار می کند؟ ( noise cancelling )

امین نوری

امیدوارم از مطالب سایت استفاده کنید و لذت ببرید.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا