اخباراخبار اپلیکیشناخبار موبایل و تبلت

اپلیکیشن Google Fit برای سیستم عامل ios

گوگل پس از گذشت پنج سال از اولین انتشار اپلیکیشن  Google Fit که بر روی گوشی­ هایی با سیستم عامل ios قابل استفاده بود ، بالاخره ویژگی ­های این برنامه کنترل سلامتی را ارتقا بخشید . اکنون کاربران می توانند از طریق App Store این اپلیکیشن را بر روی آیفون­ و آیپد خود از طریق لینک زیر دانلود کنند.

گوگل فیت جهت پیگیری سلامت جسمانی کاربران ایجاد شده و به آن­ها در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و بهبود خواب و به طور کلی سلامت روانی­شان، کمک می­کند. آپدیت جدید این پلیکیشن دارای دو قابلیت جدید است: Move MinutesوHeart Points. این دو ویژگی جدید به کاربران برای داشتن یک سبک زندگی سالم کمک می کند.

ویژگی اصلی Google fit

” اپلیکشنGoogle Fitجهت پیگیری سلامت جسمانی کاربران ایجاد شده و به آن­ها در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و بهبود خوابشان کمک می کند. ”

ویژگی «Move Minutes»مسیری که شما طی کرده اید را ثبت می­کند و متناسب با آن ویژگی “” برای شما در هر دقیقه فعالیتتان سختی آن فعالیت را بوسیله پوینت­هایی تعیین می­کند. برای مثال برای پیاده روی یک پوینت و برای فعالیت­ی کمی سنگین­تر دو پوینت. طبق گفته گوگل تمامی این ویژگی­ها به شما برای رسیدن به استاندارد های سازمان بهداشت جهانی و سازمان بهداشت آمریکا، برای میزان فعالیت روزانه مورد نیاز، کمک خواهد کرد.

به گفته گوگل ، ” برای رسیدن به استاندارد فعالیت اعلام شده توسط سازمان بهداشت جهانی و سازمان بهداشت آمریکابرای کاهش خطر ابتلا به بیماری­های قلبی و بهبود خواب و سلامت روحی، داشتن تنها ۳۰ دقیقه پیاده روی سریع در پنج روز در هفته کافی است . ”

کاربران می توانند اطلاعات ارائه شده در برنامه Google Fit در ارتباط با میزان فعالیت روزانه ، رابررسی کنند و فعالیت های خود را متناسب با آن ، برنامه­ریزی نمایند. جدا از این، اپلیکیشنGoogle Fit با Apple Health، smartwatch و اپلیکیشن­هایی مانند Sleep Cycle ، Nike Run Club و Headspace سازگار است .

Google Fit به شما کمک می­ کند تا دیدگاه جامعی از سلامتی خود داشته باشید ، بنابراین هرگز پیگیری وضعیت سلامتی و میزان پیشرفت خود در طول زمان را از دست نخواهید داد .

  • با این حال شما از گوگل فیت استفاده می کنید ؟
  • اگر از این برنامه استفاده می کنید، نظر خود را در رابطه با گوگل فیت به اشتراک بگذارید .
همچنین بخوانید  5 ویژگی که گلکسی اس 11 را نسبت به گلکسی اس 10 برتر خواهد کرد

امین نوری

امیدوارم از مطالب سایت استفاده کنید و لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا