رپورتاژ آگهی

آموزش three.js طراحی سایت سه بعدی در ایران !

آموزش three.js و یا بهتر است بگوییم یکی از معجزات تحت وب برای برنامه نویسان و طراحان سایت , در این مقاله به بررسی راه های یادگیری و یا دلایل تاسیس سایت های سه بعدی می پردازیم پس در صورتی که برنامه نویس هستید و دوست دارید در این زمینه فعالیت داشته باشید این مقاله را از دست ندهید .

در ادامه باید بدانید معروف ترین فرد خارجی و ایرانی که در حال تدریس برنامه نویسی و طراحی سایت سه بعدی هستند را معرفی می کنیم .

 

آموزش three.js

طراحی سایت سه بعدی با کتابخانه Three.js !

همه ما همیشه دوست داشتیم وقتی کالایی را خریداری می کنیم در ابتدا به صورت سه بعدی ببینیم و یا حتی رنگ محصولات رو هم عوض کنیم اما همیشه در بهترین حالت ممکن عکس هایی از محصول وجود داشت که وقتی کاربر می خواست رنگ محصول را تغییر دهد به صورت کلی به ما نشان داده می شود اما از وقتی آموزش three.js به بازار ورود کرده شاید تمامی شرایط تغییر کرده است و این یعنی دیگر شما می توانید اطلاعاتی را به دست بیاورید تا روند همیشگی و تکراری را بر هم بزنید و کار جدیدی ایجاد کنید در این زمینه کاری دیگر خبری از عکس نیست و شما با استفاده از کتابخانه three.js می توانید مدل را به صورت سه بعدی در سایت قرار دهید و کاری کنید که کاربر به هر رنگی که دوست دارد کفش را در بیاورد و اصلا دیگر خبری از عکس های متعدد نیست .

این مورد بسیار بسیار مهم است و شاید بهتر است بگوییم بدون شک یک انقلاب بسیار بزرگی در طراحی سایت دنیا شکل گرفته است . قبل از هر چیز اجازه دهید به معرفی افراد معروف در این حوزه بپردازیم .

برونو سیمون و سایت سه بعدی !

برونو سیمون برنامه نویس و یا بهتر است بگوییم مدرس برنامه نویس وب متولد فرانسه می باشد این برنامه نویس که با ایجاد بهترین و باکیفیت ترین آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت سه بعدی به صورت بین المللی دانشجویان زیادی دارد توانسته طراحی سایت را به دنیای دیگری ببرد . برونو سیمون با آموزش کتابخانه Three.js توانسه در تمامی کشور های جهان یک انقلاب بسیار عظیمی ایجاد کند تا جایی که برنامه نویسان و طراحان سایت زیادی در سراسر جهان به سمت این زمینه کشیده شده اند .

اصولا قبل از برونو آموزش های زیادی برای سه بعدی سازی تحت وب وجود داشت اما هیچکدام از این آموزش ها با کیفیت و یا حتی پروژه محور نبودند اما برونو با ایجاد یک آموزش گام به گام طراحی سایت سه بعدی توانست کار بسیار بزرگی کند و به تمامی افراد از سراسر جهان به قیمت  بسیار عالی دوره طراحی سایت سه بعدی را ارائه دهد و امروزه بیشتر از ۳۰ هزار دانشجو در سراسر جهان دارد .

همچنین بخوانید  مرکز تخصصی فروش و تعمیرات موبایل در شیراز

از معایب دوره می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

  1. زبان انگلیسی شما باید قوی باشد
  2. کد های زده شده بیشتر مفهومی هستند و نمی توانید بدون دانش زبان این دوره را ببینید
  3. کد های زده شده استاندارد بین المللی دارند و بسیاری از آن ها برای ایران اصلا مناسب نیست به دلیل سرعت نت داخلی
  4. پشتیبانی نسبتا متوسطی دارد

از مزایای این دوره :

  1. پروژه محور
  2. لول بندی عالی دارد
  3. دارای کامیونیتی برنامه نویسان و طراحان سایت سه بعدی بین المللی است
  4. آپدیت های دوره برای دانشجویان کاملا رایگان و قابل دسترس است

بسیار خب این بود از تمامی مواردی که باید در مورد برونو سیمون برنامه نویس و طراح سایت سه بعدی می دانستید حالا بیایید برویم به سراغ اولین مدرس طراحی سایت سه بعدی در ایران .

 

آموزش three.js

سجاد عسگری و آموزش three.js !

سجاد عسگری که سال های زیادی در کشور آلمان زندگی می کرد با برگشت به ایران برای اولین بار زمینه بسیاری قدرتمندی در طراحی سایت سه بعدی ایجاد کرد و این زمینه چیزی نبود جز تاسیس سایت متاورکات , این سایت که به صورت اختصاصی در زمینه آموزش طراحی سایت سه بعدی و یا بهتر است بگوییم آموزش three.js فعالیت دارد دارای بیش از ۴۰۰ دانشجو می باشد . مهندس سجاد عسگری با ایجاد دوره استاندارد برای آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت سه بعدی مناسب نت ایران و خارج از ایران توانسته در جامعه برنامه نویسان مطرح شود . آوازه طراحی و دوره آموزشی استاد عسگری همه پیچیده است و به قدری بین برنامه نویسان داخلی مطرح شده است که افراد زیادی در حال ورود به دنیای طراحی سایت سه بعدی هستند .

در دوره استاد عسگری شما ۵ پروژه طراحی سایت سه بعدی و ۲۰ ساعت آموزش حرفه ای از مبتدی تا حرفه ای را مشاهده می کنید و در این حالت است که شما با اندک دانش برنامه نویسی و طراحی سایت سه بعدی می توانید در این زمینه وارد شوید و به خوبی ادامه دهید تا به سطح خوبی برسید . 

معایب دوره سجاد عسگری – آموزش three.js به صورت زیر است :

  1. آموزش های طولانی در هر بخش
  2. آپدیت ۴ ماه یکبار ( برونو سیمون هر ۲ ماه یک بار آپدیت می دهد )

مزایای دوره آموزش three.js سجاد عسگری در سایت متاورکات :

  1. پشتیبانی فوق العاده حرفه ای ( می توانید تیکت بزنید )
  2. می توانید با استاد دوره مکالمه تلفنی داشته باشید
  3. آپدیت ها کاملا برای دانشجویان رایگان است
  4. قیمت دوره فوق العاده مناسب است و تخفیفات ماهانه قرار داده می شود
  5. دوره پروژه محور است و مدام در حال به روز رسانی های جدید است
همچنین بخوانید  هزینه پرورش بلدرچین در سال 1401 با طرح توجیهی پرشین پلن

بسیار خب در این بخش هم به بررسی معایب و مزایای دوره داخلی و یا فارسی آموزش three.js استاد سجاد عسگری پرداختیم بیایید به بررسی سوال مهمی در این زمینه بپردازیم که چرا اصلا سایت سه بعدی ؟

 

آموزش three.js

چرا سایت سه بعدی ؟

همانطور که می دانید در بخش هایی از سایت آموزش کتابخانه three.js با برونو سیمون پروژه های مختلفی انجام شده است و در صورتی که سری به سایت برونو و یا استاد عسگری بزنید متوجه می شوید که طراحی های سه بعدی تا چه حدی می توانند عالی باشند . در این بخش به بررسی دلایل ایجاد سایت سه بعدی می پردازیم . 

از قدیم ها سایت های فروشگاهی آرزو داشتند کاری کنند که کاربر محصولات سایت را به صورت سه بعدی ببیند و این بیشتر از یک آرزو شاید یک معجزه بود و افراد زیادی بر این باور بودند که نمی شود هرگز چنین کاری را در سطح وب انجام داد تا جایی که بازی سازی ها به سطوح بالاتری رسیدند و این بازی های ساخته شده ابعاد دیگری را ایجاد کرد برای همین آموزش three.js و یا کتاب خانه three.js روی کار آمد . در این حالت این کتابخانه از زبان js توانست طرافداران زیادی را دور خود جمع کند و اولین سایت سه بعدی فروشگاهی تاسیس شد .

در آن زمان هم سرعت اینترنت جهانی کم بود و هم این زمینه بسیار نیاز به آپدیت های جدید داشت برای همین امروزه سایت های سه بعدی زیادی را می بینیم که با سرعت های بسیار زیادی در حال لود شدن هستند نکته بسیار مهم است و آن چرایی تاسیس سایت سه بعدی است ؟

بیایید تصور کنیم کاربر دو نما دارد , یکی سایت سه بعدی و دیگر سایت ساده دو بعدی . در سایت سه بعدی کاربر می تواند محصول را به صورت سه بعدی ببیند و کاستوم کند و هیچ خبری هم از عکس های تکراری نیست و حتی می تواند کفش را در حالت های مختلفی ببیند و این یکی از مزایای بزرگ این زمینه کاری است و صد البته وقتی کاربر این صحنه را می بیند بدون شک دوست دارد فورا از سایت سه بعدی خرید کند .

اما در طرف دیگر سایت های بدون جذابیت سه بعدی هستند که کاربر سالیان سال است که با آن سر و کار دارد و برای همین هم هست که اگر کاربر بتواند به سایت سه بعدی دسترسی داشته باشد اصلا دوست ندارد با سایت های ساده و تکراری دو بعدی سرو کار داشته باشد و برای همین هست که می گویند سایت های سه بعدی همیشه برنده رقابت های سنگین هستند . بسیار خب امیدواریم این مقاله در مورد آموزش three.js برای شما مفید بوده باشد پیشنهاد می کنم به سایت متاورکات و سایت برونو سیمون بخش آموزشها حتما سر بزنید .

همچنین بخوانید  6 دلیل وسوسه کننده برای مهاجرت به اسپانیا

حمید نوری

وبمستر حرفه ای ، علاقه مند به سئو، تکنولوژی، نویسندگی، عاشق قهوه و موسس سایت هوم کافی و تک تیپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا