آموزش کامل و رایگان سئو سایت برای مبتدیان
سئو سایت گاهی اوقات می تواند خسته کننده باشد ، به ویژه اگر شما به تاکتیک های قدیمی که دیگر کار نمی کنند ، تکیه کنید . به همین دلیل مهم است که شما به خوبی آگاه باشید و به طور مداوم اصول سئو را یاد بگیرید ، که سئو نیز از سال ۲۰۱۹ پیچیده تر شده است.
ساختن لینک، ایجاد هر گونه محتوای قدیمی، و اضافه کردن چند کلمه کلیدی برای بهبود رتبه بندی جستجوی طبیعی و افزایش بازدید و یا ایجاد کسب و کار شما و یا نام تجاری زمان می برد.
شما باید اصول سئو را پیگیری و درک کنید :
- روند در حال ظهور (به عنوان مثال، جستجوی صوتی).
- تغییرات الگوریتمی
- پیشرفت های فن آوری (به عنوان مثال، یادگیری ماشین).
- مخاطبان شما (مثلا نحوه رفتار و آنچه آنها می خواهند).
پس چگونه شما یک استراتژی SEO برای تسلط بر رقابت خود در گوگل و سایر موتورهای جستجو توسعه ایجاد کنید؟
در ادامه در مورد SEO شما را راهنمایی خواهیم کرد . با کمک برخی از جستجوگرها و کارشناسان، یک راهنمای کامل برای SEO و هر انچه که شما نیاز دارید در مورد اجزای SEO را توضیح خواهیم داد ، با تک تیپ همراه باشید .
تجزیه و تحلیل کردن سئو سایت
تجزیه و تحلیل رقابت محلی می تواند کمپین تبلیغاتی محلی شما را از ضرر نجات دهد . با تجزیه و تحلیل رقابت خود، می توانید در مورد مهم ترین چیزهایی که برای رسیدن به نتایج عالی نیاز است انجام دهید .
از این تجزیه و تحلیل می توانید برای نقاط قوت برای حرکت به جلو استفاده کنید برای دانستن اطلاعاتی که به شما کمک خواهد کرد تا نتایجی بهتر کسب کنید .
با تجزیه و تحلیل کردن محتوا ، می توان فهمید :
- مسائل مربوط به رقابت در مورد آنها
- چه نوع مقالاتی نوشته شده است .
- تاریخ به روز رسانی مطالب .
پیاده سازی این فرایند به شما کمک می کند درک روشنی از آنچه که انجام می دهید به دست آورید، بنابراین می توانید استراتژی محتوا خود را تطبیق دهید و بر اساس آن، آنها را برطرف کنید.
با نگاه کردن به سایت ها ، می توان فهمید :
- چه تعداد سایت برای رقابت وجود دارد .
- چه نوع سایت هایی وجود دارد
- منبع مطالبشان از کجاست
- هر چند وقت یک بار مقاله انتشار می دهند .
با نگاهی به عوامل فایلی مانند بهینه سازی در صفحه، همچنین می توانید یک استراتژی را توسعه داده و راهکارهای محلی خود را از بین ببرید. عواملی که در تجزیه و تحلیل رقابت محلی تجزیه و تحلیل آنها را تجزیه و تحلیل می کند، به شما کمک می کند یک راهبرد برنده ایجاد کنید.
بیشتر بدانید :
استفاده درست از تگ ها و تیترهای وردپرس
عوامل مهم در تحلیل رقابت
با تمرکز بر روی بازار خود تجزیه و تحلیل رقابت عمیق را پیدا کنید و انجام دهید.
تجزیه و تحلیل رقابت شامل عوامل زیر است:
- لینک ها
- محتوا
- SEO بر روی صفحه ها
تجزیه و تحلیل رقابت سایت های هم رده به طور عمده برای دستیابی به یک تصویر واضح از رقابت در بازار، باید از موارد زیر استفاده کنید . توجه داشته باشید که بهبود این عوامل در رتبه سایت تاثیر می گذارد ، بعضی ها می خواهند ، رتبه بهتری از رقبای خود در اینترنت داشته باشد که در اینجا راه های بهبود را اماده کرده ایم و با رعایت این نکات بهبود سایت خود را شاهد خواهید بود .
لینک ها
- سئو داخلی مقالات .
- موضوع مقالات
- تیتر مقالات
- لینک مقالات
محتوا
- چه کسی مطالب را می نویسد؟
- محتوا چیست؟
- چه زمانی محتوای نوشته شده است؟
- محتوا متمرکز شده (محلی) کجاست؟
- آیا محتوای ارزش نوشته شدن دارد؟
- محتوا در شبکه های اجتماعی محبوب است ؟
سئو فنی در صفحات
- مطالب با کیفیت ، کد گذاری معتبر HTML و CSS.
- استفاده از سایت Schema.org برای سئو داخلی .
- برچسب های بهینه سازی شده
- توضیحات متا بهینه.
- URL های محلی بهینه سازی شده
- به صورت بهینه شده مطالب تمرکز کلمه کلیدی.
آنچه شما می خواهید در طول تجزیه و تحلیل مسابقه دریافت کنید
این تجزیه و تحلیل رقابت باید بر ۱۰ نتایج برتر در گوگل تمرکز کند.
جستجو در منطقه محلی خود را + کلمه کلیدی در یک صنعت که هدف قرار می گیرید (به عنوان مثال، “وکلای مدافع آسیب شخصی نارنجی”).
از ترکیبی از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند مانند Google Search Console ، Majestic، SEMrush، Raven Tools و Ahrefs استفاده کنید. صادرات تمام داده ها؛ داده ها را با هم جمع کنیدو تجزیه و تحلیل مشخصات لینک.
من توصیه می کنم با استفاده از حداقل دو یا سه ابزار تجزیه و تحلیل پروفایل لینک، زیرا ابزارهای تک بتنهایی همیشه تمام داده ها را در دسترس ندارند.
آنچه که در این نمای لینک دنبال می کنید چیزهایی مانند:
راهنماهای محلی SEO
- کدام دایرکتوری ها این سایت ها را انجام می دهند؟
- لینک های جالب این سایت ها چیست؟
- چه نوع لینک های سرمقاله محلی این سایت ها دارند؟
- آیا این سایت ها دارای اتاق بازرگانی هستند و اگر چنین باشد، کدام ها؟
- آیا این سایت ها دارای لینک های .gov یا .edu هستند؟
ملاحظات محتوا برای تحلیل رقبا
هنگام جمع آوری اطلاعات برای تجزیه و تحلیل رقیب محلی، مهم است که موارد زیر را در نظر داشته باشید:
- چه کسی مطالب را می نویسد؟
- محتوا چیست؟
- چه زمانی محتوای نوشته شده است؟
- محتوای محتوا به صورت محلی کجاست؟
- چرا محتوای نوشته شده است؟
تمام عوامل فوق کمک می کند تا محتویاتی را که در نهایت بر روی سایت قرار می گیرند تعیین کنید و از آنجا به آنجا بروید.
لطفا توجه داشته باشید که جان مولر گوگل اعلام کرده است که محتوای لازم نیست که محتوای خوبی داشته باشد:
“حداقل طول و حداقل تعداد مقاله در روزی که شما باید پست کنید، و حتی حداقل تعداد صفحات در وب سایت وجود ندارد. در بیشتر موارد، کیفیت بهتر از مقدار است. الگوریتم های ما به صراحت سعی می کنند وبسایت هایی را ارائه دهند که محتوای با کیفیت بالا، منحصر به فرد و قانع کننده ای برای کاربران ارائه می کنند. در عوض، سایت خود را با محتوای کم کیفیت پر نکنید، تا مطمئن شوید که سایت شما مطلقا بهترین نوع آن است. “
سئو فنی صفحات برای بهبود رتبه سایت
URL مناسب بهترین روش برای بهبود سئو
این بدان معناست: همیشه اطمینان حاصل می کند که سایت شما از یک نقطه نظر قابل مشاهده است.
هنگام استفاده از عبارات کلیدی بسیار هدفمند و کوچک، از همان URL به عنوان صفحه خود استفاده کنید.
اگر سایت شما قابل پاکسازی و فنی نباشد، نمی توانید انتظار داشته باشید که گوگل بتواند آن را به طور مناسب رتبه بندی کند.
مطالب با کیفیت بالا و معتبر و استفاده درست و بهینه از کدهای HTML و CSS برای بهبود سئو سایت
بله، متوجه میشوم که اکثر جستجوگرها می گویند: کیفیت بالا، HTML معتبر و کدگذاری CSS مهم نیست.
هنگامی که شما یک وب سایت را به طور صحیح کد گذاری و توسعه می دهید، سرعت صفحه و سرعت مرورگر را کاهش می دهید.
زمان بارگذاری صفحه یک عامل رتبه بندی Google است که همه ما آن را می دانیم.
مطمئن شوید که کدگذاری سایت و سرعت صفحه شما در همه زمینه ها بسیار بهتر از رقباست.
Schema.org کد گذاری برای جستجوگرهای محلی
برنامه نویسی Schema.org باید در هر وبسایت ای باشد که اطلاعات مربوط به نوع Schema را در آن داشته باشد.
مهم این است که این سایت را در قسمت های غنی و چرخشی های نتایج جستجو گوگل نشان دهیم.
اگر این سایت ها نشانه گذاری طرح را برای انواع داده های موجود در سایت شما ندارند، در اینجا یکی دیگر از سیگنال های رتبه بندی مفید است که می توانید به نفع خود بهینه سازی کنید.
برچسب های عنوان بهینه به صورت محلی، متا توضیحات، URL ها
هر سایت به صورت محلی بهینه سازی شده باید برچسب های متمرکز، متا توضیحات و URL ها را داشته باشد.
این به این معنی است که اگر شما در تلاش برای بهینه سازی برای عبارات کلیدی مانند “باغ وحش شخصی” شما باید از نام شهر در کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید.
در اینجا یک مثال از برچسب های عنوان بهینه سازی محلی، متا توضیحات و URL ها قرار داده ایم:
آموزش سئو سایت برای تحقیق کلید واژه
شروع با استفاده از قرار دادن کلمات کلیدی کاربران
کلید واژه ها و ارتباط موضوعی عوامل مهم برای اطمینان از بهینه سازی صفحه بهینه شما به درستی هدف گرفته شده و به طور کامل بهینه سازی شده است. هنگامی که تحقیقات کلیدی را انجام می دهید، به دنبال کلمات کلیدی هستید که حجم جستجوی خوبی دارند (جستجوهای بالاتر از ۷۰ یا متوسط به صورت ماهیانه یک عدد سالم برای شلیک است)، رقابت پایین تر و بسیار هدفمند هستند.
نسخه متمرکز به یک کلمه کلیدی برای وکلا ممکن است “وکلای آسیب شخصی در فواره ویل” باشد. اگر شما خود را بدون تمرکز محلی، وکلا به آسیب های شخصی هدف قرار دهید، موفق می شوید. این مقدار گسترده ای از لینک ها، ساختار قدرت و نفوذ بازار را به منظور گسترش به نوع دسترسی که شما می خواهید بازاریابی خود را انجام می دهد.
هنگام انجام تحقیقات کلیدی مانند این، مهم است که اندازه بازار را در نظر بگیرید.
آگهی خود را از رقبا، رباتها، مؤسسات کلیک و دیگر اشکال تقلب کلیک محافظت کنید.
در حالیکه رقابت کمتری است، حجم جستجو خوب باید در بالای لیست شما باشد هنگام انجام تحقیقات کلیدی محلی. هرچه حجم جستجو بالاتر باشد، جستجوگرهای مورد علاقه بیشتر در آن موضوع هستند. اگر به حجم جستجو توجه نکنید، ممکن است با چندین تبدیل، خوش شانس باشید. اما این نوع شانس در نهایت اجرا خواهد شد.
تحقیق جامع در راستای هر تلاش SEO است. کلیدواژههای بسیار متناقض از کلمات کلیدی برای افرادی که جستجوهای خاصی را در صنعت شما انجام میدهند هدف قرار میگیرند. در هنگام تلاش برای از بین بردن این کلمه های کلیدی سخت، شما باید به جزئیات صنایع خود تمرکز کنید.
اگر شما می دانید که افراد اغلب جستجوهای مربوط به اقلام تخصصی در یک صنعت خاص انجام می دهند، اغلب قصد و سوالات در پشت این جستجو ها وجود دارد.
با تجزیه و تحلیل و تفکر از طریق هدف بالقوه افرادی که این عبارات را جستجو می کنند، می توان یک لیست کلیدواژه ای ایجاد کرد که حاوی سوالاتی در مورد این موضوعات است که می توانید برای ایجاد صفحات محتوا حتی بیشتر، عمیق تر و دقیق مورد نظر قرار دهید. این نوع صفحات می توانند تبدیل به واقعیت برای مشتری شما شوند.
دلیل انجام تحقیقات کلیدی این است که پس از آن می توانید دریابید که چه کلمات کلیدی در نتیجه بهترین کار را برای مشتری شما انجام می دهد.
محتوایی ایجاد کنید که جستجوی شما را جلب و ترافیک را به سایت شما برساند
با استفاده از این کلمات کلیدی، می توانید یک تقویم ویرایشگر محتوا ایجاد کنید که در اطراف این موضوعات متمرکز شده است. هنگامی که شما این ایده های موضوع و یک برنامه با اهداف تعیین شده برای ایجاد این مقالات از جمله تاریخ، شما می توانید عملکرد محلی SEO با استفاده از این نوع از عبارات کلمه کلیدی را شروع کنید.
این تنها یک راه حل از چندین راه است. من شما را تشویق می کنم که با این راه حل آزمایش کنید و روش های خود را برای ایجاد لیست های کلمات کلیدی بسیار هدفمند و بسیار متمرکز پیدا کنید.
اجتناب از محتوای ویکی پدیا
من آن را دریافت کردم شما نمی توانید از محل بازدید کنید، بنابراین ساده ترین کاری است که باید انجام دهید، استفاده از محتوای نوع ویکی پدیا است.
مشکل این نوع محتوا این است که با توجه به میلیون ها نفر کپی و چسباندن آن، کیفیت و ارزش آن کم است یا هیچ ارزشی ندارد. در عوض، بهترین کاری که باید انجام دهیم این است که محتوا را بپذیریم، تحقیق خود را انجام دهیم، آن را با روش کافی بازنویسی کنیم، و چیزی منحصر به فردی را فراهم کنیم که خواننده از آن لذت می برد.
ایجاد محتوای منحصر به فرد در هر صفحه برای سئو سایت
هنگام ایجاد محتوای محلی مهم است که محتوا منحصر به فرد باشد. فقط محتوای ناسازگاری ایجاد نکنید که تنها چیزی از صفحه به صفحه تغییر می کند عبارت کلیدی محلی باشد. این به عنوان یک استراتژی محتوایی خوب عمل نخواهد کرد.
اگر بتوانید به اندازه کافی انجام دهید، می توانید تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت به پایان برسانید. سقوط دیگر ، ایجاد محتوای مشابه در هر سایت است. این امر می تواند به خصوص اگر شما اداره ای داشته باشید که در سراسر یک طاقچه کامل (مثلا قانونی، املاک و مستغلات) داشته باشد.
استفاده از کلمات کلیدی
از کلمات کلیدی منحصر به فرد برای بهبود سئو سایت استفاده کنید و نکات زیر را انجام دهید :
- محتوای خود را بسته به نوع زبان کاربران بنویسید.
- تمرکز بر روی کلمات کلیدی مفید .
- کلمه هایی که کاربران بیشتر جستجو می کنند .
لینک برای سئو سایت
فاکتورهای رتبه بندی سئو سایت به طور معمول در اطراف عوامل بر روی صفحه و خارج از صفحه با تمرکز بر روی برش محلی قرار دارد. درست مانند محتوای، بخش های مهم از عوامل محلی رتبه بندی SEO است. در ابتدا، مهم است که تجزیه و تحلیل سایت را انجام داده و کشف کنید که در آن محلی است.
با استفاده از ابزار Whitespark یا BrightLocal می توانید به تجزیه و تحلیل محلی پروفایل لینک سایت خود کمک کنید. من می خواهم از اینجا شروع کنم و روی آن کار کنم. اگر در حال حاضر برخی نقل قول های محلی وجود دارد اما نه همه، شما می دانید که کجا باید همه چیز را بدست آورید. اما اگر هرگز پیوند دریافتی را برای جستجوگرهای محلی در گذشته انجام ندهید، پس می توانید پس از تمام این نقل قول های محلی، این کار بسیار دشوار باشد.
افکار نهایی در جستجوگرهای محلی
جستجوگرهای محلی نه تنها از SEO بسیار متفاوت نیستند. کلمات کلیدی، محتوا و لینک ها قلب استراتژی بهینه سازی شما هستند. این تفاوت زمانی اتفاق می افتد که بخشی از جستجوگرهای محلی را در نظر بگیرید که تمرکز محلی در آن نقش دارد. برای رسیدن به این استراتژی ها با رویکرد جامع، روابط ساختن بسیار مهم است.
رویکرد غلط در مورد هر یک از این تاکتیک ها، یک رویکرد قوی و محکم است که منجر به مجازات سایت شما می شود. تمرکز بر:
- پیوند گرفتن، دستکاری پیوند نیست.
- لذت بردن از کاربر، پر کردن مطالب خود را با کلمات کلیدی نیست.
- ایجاد یک تجربه کاربر جالبی، بدون اکوسیستم های دیجیتال به طور تصادفی طراحی نشده است.
به طور خلاصه، اگر شما آن را با کیفیت بالا به اندازه کافی ساخت، مردم جذب شما خواهند شد.