اخبار

این لپ تاپ ۱۶ هسته ای ، قوی ترین نوت بوک در جهان است

وقتی کار دست AMD Ryzen 9 3950X بیوفتد ، با ۱۶ هسته و ۳۲ ترد، کلمه ی غول را معنی ای دوباره می دهد و هر وظیفه ای را هم به اول محول کنید ، کم نخوهد آورد .

مشخصات قوی ترین لپ تاپ با پردازنده AMD Ryzen 9 3950X

فروشنده نوت بوک آلمانی ، Schenker این غول پردازنده را درون آخرین لپ تاپ XMG APEX 15 شان قرار داده است که برای ۱،۹۵۸ یورو ( حدود ۲،۱۳۰ دلار ) قابل خرید است .

از معجزات این پردازنده است که با کلاک پایه ۳.۵ گیگاهرتزی و کش ۷۳ مگابایتی ، مصرف برقی معادل ۱۰۵ وات دارد . این یک ایده آل برای افرادیست که به دنبال جایگزینی برای رایانه رومیزی می گردند .

بیشتر بدانید:

بهترین زمان خرید لپ تاپ چه زمانی است؟

شاسی کلوو یی همراه با یک صفحه ۱۴۴ هرتز فول اچ دی ISP ، انویدیا Geforce RTX 2060 با ۶ گیگابایت GDDR6 ، ۸ گیگابایت رم کینگستون ، یک عدد اس اس دی ۲۵۰ گیگابایتی A2000 کینگستون ، بلوتوث ۵.۰   و دو سال گارانتی می آید – البته خبری از سیستم عامل نیست .

۱۰۵ وات ، انرژی زیادی است که نباید اسراف شود ، به همین خاطر ۳۹۵۰X در یک حالت صرفه جویی کار میکند که قدرت پردازنده را کاهش می دهد – با Ryzen Master software ( و احتمالا در بایوس ) – به حدود ۳ چهارم قدرت که باعث کاهش ۴۴ درصدی مصرف انرژی می شود .

سوالی که در این میان مطرح می شود این است که ، پس بهتر نیست همان اول یک پردازنده ارزانتر ۱۲ یا ۸ هسته ای با آداپتور ۶۵ وات بخریم ؟

در هر صورت XMG APEX 15 نمونه ایست که شما خودتان باید به بررسی آن بپردازید .

همچنین بخوانید  12 دلیل برای نصب کاستوم رام اندروید (Custom ROM)

توحید اسماعیلی

امیدوارم از مطالب سایت لذت ببرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا